GYIK – Gyakori kérdések és válaszok - Ruhatisztító

Tartalomhoz ugrás
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Mi a különbség a BIO CLEAN és a mosás között?

  • Kisebb mechanikai terhelés
  • Textil védelem
  • Alacsonyabb vízszint
  • Nagyobb dobátmérő
  • Speciális kialakítású dob
  • Hosszabb simító szünetek
  • Programozott adagolás technika
  • Speciális, természetes anyagokból készült folyékony adalékanyagok
  • Allergia mentes tisztítás
  • ÖKO textíliák tisztíthatósága

A BIO CLEAN technológiával hozzájárul a textíliakímélő és egyben környezetbarát tisztításához. Óvja velünk ruháját és környezetét. Hosszabbítsa meg kedvenc ruhája élettartalmát.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Meddig tudunk vállalni gyors tisztítást?

  • Zárás előtt 2 órával vállaljuk az napra a gyors szolgáltatást, kizárólag csak szalonjainkban mivel az egyes technológiák behatárolt idő intervallumban működnek.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Gyapjú tisztítás és festés lehetősége?

  • A gyapjú PH értéke 5, tehát hasonló az emberi bőrhöz. Ezért, mint a mi bőrünk a gyapjú sem tolerálja a magas hőfokot a lúgokat vagy a savas közeget. Lehetséges, de nagyon óvatos eljárást kell alkalmazni mind a tisztítás, mind a szárítás terén. A festése egyáltalán nem megoldható, mert nagyon hamar filcesedik és a festés során fellépő mechanikai és kémiai hatásokra rosszul reagál.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Lehetséges-e csak vasalási szolgáltatást igénybe venni?

  • Igen, az adott tételre vonatkozó tisztítási ár 50%-ká ért.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Varrás és kis javítás elkészülési ideje?

  • A varrásszolgáltatásunkat külső munkatárs végzi. Kollégáink textiltisztító szakemberek, akik ugyan tudnak segíteni a varrás szolgáltatás felvételekor, de nem erre szakosodottak teljes körűen. Végső véleményt az elvégzendő munkáról a varrásra szakosodott munkatársunk mond, egyeztetve a kollégákkal. Ha kérdés vagy megrendelés van, Ő tud segíteni illetve visszajelezni. Budapesten 3-5 nap alatt készülnek el a varrásra beadott ruhadarabok
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Hol vannak a kiemelt szalonok (extra gyors)?
Munkatársaink elsődlegesen az alábbi szalonokban tudják fogadni a sürgős megrendeléseket a hét minden napján.

  • Budapesten: Allee, Campona, Pólus
  • Vidéken minden nagyobb városban 1-1 szalon áll rendelkezésükre.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Hogyan és hol tisztítják a szőnyegeket?

  • A szőnyegtisztítás külső helyszínen alvállalkozókkal történik központilag Budapesten, speciális gépsorral. A szalonokban sem hely, sem a technológiai megoldások nem felelnek meg erre a célra. A vállalási idő szalonok ⁄ felvevőhely elhelyezkedésétől függ ezért kérjük erről tájékozódjon az őn által kiválasztott üzletben vagy telefonon. (telefonszámot az üzlet leírásában találja) Tovább az üzlet listára…
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Hol találom a hozzám legközelebbi vagy az útvonalamon lévő tisztítót?

  • A üzlet keresőben kiválaszthatja mind kategória mind elhelyezkedés alapján csoportosítva a tisztító szalonokat vagy felvevő helyeket.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Milyen kiegészítő szolgáltatások vannak?

GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Mit jelent a vállfa kedvezmény és annak beváltásának lehetősége?

  • Kollégáink csak abban az esetben tudják a vállfákat visszavenni, ha az nem sérült, és láthatóan a mi felhasználásunkból származik. A hűség akció keretében 1-3 vállfát tudunk jóváírni a tisztítás árából (100-Ft.-os BÓN). Továbbá 25 db vállfa esetén egy ajándék tisztítást tudunk felajánlani mely bármely felsőruházati tisztításra vonatkozik. Pénz visszafizetésére nincsen lehetőség.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Milyen nem mindennapos tételek tisztítását vállalják?

  • Talár, reverenda, láthatósági öltőzetek, motoros ruhák, stb.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Mit jelent az egyedi vállalás illetve garancia nélküliség ?

  • Elsődleges kezelési utasitás és anyagösszetétel hiányában van erre szükség. A kollégáink szakértelme a garancia arra, hogy milyen textíliákat melyik technológiával és milyen kiegészítő eljárásokkal tudja kitisztítani.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Hol találom az árlistát?

  • A üzlet leírásában található az adott üzletre vonatkozó árlista.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Menyi időre vállaljuk a felső ruházat tisztítást?

  • Lásd vállalási szabályzat 7.pont. A nagyon szennyezett textíliákat, vagy a csak mosható termékeket elképzelhető, hogy nem tudjuk 2-4 órás időtartalomra vállalni, mert ebbe az időkeretbe csak egy alaptisztítás fér bele, ami viszont nem garantálja a teljes körű szolgáltatást.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Mit jelent BIO CLEAN tisztítás öltönyöknél és mik az előnyei?

  • Kímélő tisztítás: a mechanikai hatások csökkentettek, ami azt jelenti, hogy a fordulatszám jóval alacsonyabb, mint egy hagyományos mosásnál, ezáltal a szálak nem csavarodnak, a textília nem gyűrődik. Az öblítő fürdő magasabb, ezáltal a termékek kellemesen tudnak mozogni a gépben, nincs súrlódás, nincs dörzsölődés, és ebben a fázisban sem gyűrődnek textíliák a környezetbarát, vegyszermentes tisztításon túlmenően.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Milyen akciók vannak és hol találom őket?

  • Akciók pontos ismertetése az "AKCIÓS AJÁNLATOK" lapon elérhetőek. Illetve az üzletekben kihelyezett reklám plakáton tájékozodhat valamint a kollégánknál érdeklődhet.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Hol találom meg a telefonszámokat és az elérhetőségeket?

  • A vevőink az üzletek leírásában illetve az üzleti partnereink a üzleti megoldások alatt.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
A sürgősségi tisztításra milyen Extra vállalási ár van?

  • A sürgősségi szolgáltatásainkra nincs semmilyen extra költség!
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Gombok eltávolítására miért van szükség?

  • A gyártók , illetve a konfekcióknál napjainkban a Textilkresz előírásait csak részlegesen tartják be illetve nagyvonalúan kezelik . Ha mi javasoljuk, hogy egy gombot vagy egy kiegészítőt távolítson el az ügyfél érthető módon felháborodik, de… a gyártónak olyan kezelési jelzést kellene a textíliába tennie, amely az összes kiegészítőre és anyagra megfelelő kellene, hogy legyen. Sajnos a gyártók és a tervezők ezzel nem „törődnek” és nálunk szembesül először az ügyfél ezekkel a problémákkal, hogy gombja vagy egyéb kiegészítő vagy díszítő elem textílián a tisztítás során károsodhat. A kiegészítőkre vonatkozó eltávolítási javaslatot kollégáink sok éves tapasztalat alapján kérik.  Esetek kevesebb mint 10%-ában válik szükségesé de mindenképpen az őnök érdekében.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Mit nevezünk zakónak és mit tavaszi kabátnak?

  • A ruhanemű féleségének meghatározásakor mindig az ügyfelek véleményét helyezzük előtérbe. Illetve a ruhanemű szabása és a zsebek elhelyezése és kialakítása és anyaghasználat határozza meg minősitését.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Otthon neki kezdjek-e tisztítani vagy inkább bízzam szakemberre?

  • Az otthoni tisztítások sokszor komoly fejtörést okoznak tisztítónak, mert az ügyfelek nincsenek tisztában az adott textília kémiai és mechanikai tulajdonságaival. Nem ismerik pontosan a foltképzők eltávolításának lehetséges módjait, bár az internet világában mindenki megpróbálja minél kevesebb költséggel, házilag megoldani a gondokat. Ilyenkor azonban jusson eszükbe, hogy ha nem lesz sikeres a foltkezelés, vagy a házi tisztítás, akkor mennyibe kerülne újra megvenni az adott darabot. Ezért kérjük, kérjék, ki szakembereink segítségét mielőtt házilag kezelnének bármit is. Egyszerű példa: a toll kabátban a kezelési útmutató azt írja, hogy mosható, de azt már nem, hogy ha nem megfelelő az utó művelet, akkor vízkeretes és büdös lesz a kabát. Sokan fordulnak utána hozzánk segítségért, a tisztítás díját így sem spórolta meg és még idegeskedett is. Ha rögtön hozzánk fordult volna a gond eleve nem merült volna fel.
  • Sokszor a háztartások nem rendelkeznek az utó munkálatokhoz szükséges gépparkkal sem, ez okozhatja elsősorban a problémát (nagyobb dobátmérő, nagyobb teljesítmény, több szárítási program)
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Meddig vállalható az azonnali szolgáltatás?

  • Lásd a vállalási szabályzat 7. pontját. Illetve tájékozódjon munkatársunknál.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok
Minek nem vállaljuk a tisztítását?
  • Technológiánk elsősorban felsőruházat tisztítására vannak kialakítva. A nagy mennyiségű, (tömeges) mosodai szolgáltatásokra nem vagyunk berendezkedve, illetve a higiéniás mosásra nincs módunk. Tisztítunk továbbá minden kiegészítő háztartási textíliát, függönyt, szőnyeget,bőrterméket,speciális motoros ruházatot is.
GYIK – Gyakori kérdések és válaszok

RSS hírcsatorna információ

Mi az RSS?
Really Simple Syndication vagy Rich Site Summaryde amit gyakran hírforrásnak neveznek. Eddig, ha valaki szerette volna megtudni hogy megjelent-e új hír a kedvenc oldalain, mindig meg kellet nyitni az oldalt és végignézni van-e új hír. Az RSS pont ebben segít, minket értesít, amikor új hírt tesznek közzé.

RSS hírcsatornaAz RSS hírcsatornával eléhetjük az aktuális akciókat és híreket az RSS gombra kattintva. Hírolvasó program segítségével azonnal értesülheünk a legfrissebb híreinkről akár telefonon is legyen az akár ios vagy android.

Ruhatisztító üzletkek


Allee Ruhatisztító
Budapest, Váli utca 3.

Budagyöngye Ruhatisztító
Budapest, Szilágyi Erzsébet f. 121.

Pólus Ruhatisztító
Budapest, Szentmihályi út 131.

További ruhatisztító üzletek

Székhely (adminisztráció)


TOP SERVICE Hungária Kft.
Email: info@topservice.hu

Céges ajánlatok

Hotelszerviz
BÜFA segédanyagok

Top Service Hungária Kft.©
Adatvédelmi tájékoztató 2018

Kapcsolattartó


Karl Zoltán
Telefon: +36-30-932-2001
Email: karl.zoltan@topservice.hu

Vállalási szabályzat
Vissza a tartalomhoz