Ügyfél visszajelzés
Kérjük, segítsen bennünket abban, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan ügyfeleink igényeinek megfelelően tökéletesíthessük. Jelezze hogy, melyek azok a szolgáltatások és akcióink melyek elnyerték tetszését és mi az, ami esetleg a nem tetszését váltotta ki.
Kérjük töltse ki kérdőívüket melyben NEM kell megadni személyes adatait hogy, tudassa velünk véleményét. A véleménye fontos számunkra mind, újabb akció, szolgáltatás bevezetése mind, a nem tetsző szolgáltatás újra gondolása tekintetében.
Vásárlói minőségi kifogás (panasz), illetve elvesztés esetén, minden esetben jegyzőköny kerül felvételre személyes adatai alapján felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben nem akarja megadni személyes adatait kérem, használja a online felületet a véleménye elküldésére (Ügyfél visszajelzés).
A vásárlói minőségi kifogás (panasz) benyújtásának módja:
A - Személyesen az üzletbenB - Ezen honlap igénybevételével
- Töltse le a jegyzőkönyvet és nyomtassa ki.
- Töltse ki a jegyzőkönyv első két fejezetét értelemszerűen.
- Küldje el a jegyzőkönyvet beszkennelve (lefotózva) email-ben vagy az eredetit postai úton.
Email cím a jegyzőkönyv visszaküldéshez:
Postai úton (ajánlott levél):
- TOP SERVICE Hungária Kft.
1112 Budapest, Ütköző sor 6.
Minden esetben a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot és kivizsgáljuk panaszát. Amennyiben hibásan vagy hiányosan kitöltött a jegyzőkönyv és nem tudjuk felvenni a panasztevővel a kapcsolatot akkor a jegyzőkönyvet megsemmisítjük.
Panasz és reklamációval kapcsolatos kérdések
Hol tehet panaszt szolgáltatásainkkal kapcsolatban?
- Üzleteinkben (munkatársunknál)
- Interneten (itt az oldalon)
- Cég székhelyén (1112. Budapest, Ütköző sor 6.)
- Vásárlók könyve (üzletben kifüggesztve)
Hogyan tudja leadni panaszát szolgáltatásainkkal kapcsolatban?
- Üzleteinkben jegyzőkönyv kitöltésével
- Interneten keresztül „Ügyfél visszajelzés” kitöltésével (Köszönjük észrevételét akár névtelenül is)
- Interneten keresztül „Ügyfélkezelés / Reklamációkezelés - Visszajelzés” oldalról a „Jegyzőkönyv” letöltésével és annak kitöltésével. A kitöltött jegykönyvet elküldheti elektronikusan vagy postai úton. / Ügyfélkezeléshez valós adatok megadása szükséges /
Hol kezelik a panaszát?
- Amennyiben üzletünkben jelzi a panaszát, munkatársunk megpróbálja helyben orvosolni észrevételét. Amennyiben nem ért egyet a panasza kezelésével, kollégánk vagy üzletvezető jegyzőkönyvet vesz fel a panaszáról. A kitöltött jegyzőkönyvet, továbbítja az illetékes supervizornak. Jegyzőkönyvbe tett panaszát kivizsgáljuk, majd a panaszossal a megadott elérhetőségeken felvesszük a kapcsolatot.
- Interneten, elektronikusan vagy postai úton leadott panaszokat a cég központjában az illetékes supervizor kivizsgálja, majd felveszi a panaszossal a megadott elérhetőségeken a kapcsolatot.
Garancia – jótállási - szavatossági feltételek.
Lásd a vállalási szabályzatban 3. pontban. Tovább a vállalási szabályzatra ...
Ruhadarabok megőrzése.
Lásd a vállalási szabályzatban 5. pontban. Tovább a vállalási szabályzatra ...
Békéltető Testületek országos listája
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
E-mail cím: info@hbkik.hu;
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
E-mail cím: tunde@hkik.hu;
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
E-mail cím: nkik@nkik.hu;
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
E-mail cím: skik@skik.hu;
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
TÁJÉKOZTATÓ
– a Panasztörvény¹ szerinti visszaélés-bejelentési rendszerek működéséről –
I. A TOP SERVICE HUNGÁRIA SZOLGÁLTATÓ KFT. (1112 BUDAPEST, ÜTKÖZŐ SOR 6, 12003897-2-43) elkötelezett a tevékenységével kapcsolatban felmerülő, vagy személyével összefüggő jogellenes, vagy annak vélt cselekmények és mulasztások, illetve visszaélések megelőzése, illetve megfelelő kezelése iránt. A Panasztörvény követelményeinek megfelelően kialakított belső visszaélés-bejelentési rendszerben a jogszabályban meghatározott jogviszonyban álló személyek (foglalkoztatottak) köre jogosult bejelentést tenni² az alábbi módo(ko)n:
a. E-mailben a(z) compliance@topservice.hu e-mail címen. A bejelentő levél tárgyában fel kell tüntetni, hogy:„Bejelentés”
b. Panaszdobozon útján a következő eljárási rend szerint: 1112 Budapest, Ütköző sor 6. Munkaügy
Az online felületet gyors eléréséhez használja az alábbi QR kódot:
https://panaszrendszer.hu/
A bejelentéseket 30 napon (indokolt esetben 3 hónapon belül) kivizsgáljuk, melynek eredményéről tájékoztatjuk a nem anonim bejelentőt. A kivizsgálás során a bejelentőtől további információk kérésére lehet szükség. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az anonim bejelentéseket, valamint azokat a bejelentéseket, amelyeket nem a Panasztörvény szerinti bejelentő tett meg, vagy ugyanazon személy által tett korábbi bejelentés tartalmával megegyező bejelentés kivizsgálását mellőzük. A kivizsgálás alól mellőzhető továbbá a bejelentés, ha a közérdek vagy a nyomós magánérdek sérelme a bejelentésben érintett természetes személy, illetve jogi személy jogainak a bejelentés kivizsgálásából eredő korlátozásával nem állna arányban. A bejelentés mellőzéséről és a mellőzés indokáról, a bejelentés kivizsgálásának az eredményéről, a megtett vagy tervezett intézkedésekről (ide értve az esetlegesen megtett büntető feljelentést) – a szóban közölt, és a bejelentő által elfogadott tájékoztatás esetét kivéve, a bejelentőt írásban tájékoztatjuk. A Panasztörvény bejelentővédelmi rendelkezései kiemelt védelemben részesítik a jóhiszemű bejelentő által tett jogszerű bejelentéseket és jogellenesnek nyilvánít minden olyan, a bejelentő személyére hátrányos intézkedést, amelyre a bejelentés jogszerű megtétele miatt kerül sor és amelyet a foglalkoztatóval meghatározott jogviszonnyal vagy kapcsolattal összefüggésben valósítanak meg. A személyes adatok kezelésére a GDPR és a Panasztörvény rendelkezései az irányadók.
A bejelentések belső visszaélés-bejelentési rendszerben való fogadására és kezelésére vonatkozó eljárási és adatkezelési szabályokat a TOP SERVICE HUNGÁRIA SZOLGÁLTATÓ KFT. Belső visszaélés-bejelentési rendszer működtetéséről szóló szabályzata tartalmazza, amely "https://misterminit.hu//files/Szabalyzat_Belso_visszajelzes.pdf" érhető el. Az eljárási és adatkezelési szabályokról a bejelentő a bejelentés fogadásakor, illetve – az írásban tett bejelentések esetén – a bejelentés beérkezésétől számított 7 napon belül részletes tájékoztatást kap.
II. Elkülönített visszaélés-bejelentési rendszerek:
A Panasztörvényben, illetve kormányrendeletben meghatározott állami és kormányzati szervek elkülönített visszaélés-bejelentési rendszert működtetnek a jogellenes, vagy annak vélt cselekmények és mulasztások, illetve visszaélések bejelentésének fogadására, mely rendszerbe bárki anonim, illetve nem anonim bejelentéssel élhet. Az elkülönített visszaélés-bejelentési rendszer működtetésére kötelezett szervekre és eljárásukra a Panasztörvény és saját belső szabályzatuk az irányadó.
¹__A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. tv.
²__Panasztörvény 20.§ (2), 20.§ (3)