Reklamáció kezelés - Visszajelzés - Ruhatisztító

Tartalomhoz ugrás
Ügyfél visszajelzés

Elégedettség
Visszajelzés
Panasz
Kérjük, segítsen bennünket abban, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan ügyfeleink igényeinek megfelelően tökéletesíthessük. Jelezze hogy, melyek azok a szolgáltatások és akcióink melyek elnyerték tetszését és mi az, ami esetleg a nem tetszését váltotta ki.

Kérjük töltse ki kérdőívüket melyben NEM kell megadni személyes adatait hogy, tudassa velünk véleményét. A véleménye fontos számunkra mind, újabb akció, szolgáltatás bevezetése mind, a nem tetsző szolgáltatás újra gondolása tekintetében.
Vásárlói minőségi kifogás (panasz), illetve elvesztés esetén, minden esetben jegyzőköny kerül felvételre személyes adatai alapján felvesszük Önnel a kapcsolatot. Amennyiben nem akarja megadni  személyes adatait kérem, használja a online felületet a véleménye elküldésére (Ügyfél visszajelzés).

A vásárlói minőségi kifogás (panasz) benyújtásának módja:
A - Személyesen az üzletben
B - Ezen honlap igénybevételével
  1. Töltse le a jegyzőkönyvet és nyomtassa ki.
  2. Töltse ki a jegyzőkönyv első két fejezetét értelemszerűen.
  3. Küldje el a jegyzőkönyvet beszkennelve (lefotózva) email-ben vagy az eredetit postai úton.
Email cím a jegyzőkönyv visszaküldéshez:
Postai úton (ajánlott levél):
    • TOP SERVICE Hungária Kft.
      1112 Budapest, Ütköző sor 6.
Minden esetben a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot és kivizsgáljuk panaszát. Amennyiben hibásan vagy hiányosan kitöltött a jegyzőkönyv és nem tudjuk felvenni a panasztevővel a kapcsolatot akkor a jegyzőkönyvet megsemmisítjük.

Panasz és reklamációval kapcsolatos kérdések

Hol tehet panaszt szolgáltatásainkkal kapcsolatban?


Hogyan tudja leadni panaszát szolgáltatásainkkal kapcsolatban?

  • Üzleteinkben jegyzőkönyv kitöltésével
  • Interneten keresztül „Ügyfél visszajelzés” kitöltésével (Köszönjük észrevételét akár névtelenül is)
  • Interneten keresztül „Ügyfélkezelés / Reklamációkezelés - Visszajelzés” oldalról a „Jegyzőkönyv” letöltésével és annak kitöltésével. A kitöltött jegykönyvet elküldheti elektronikusan vagy postai úton. / Ügyfélkezeléshez valós adatok megadása szükséges /

Hol kezelik a panaszát?

  • Amennyiben üzletünkben jelzi a panaszát, munkatársunk megpróbálja helyben orvosolni észrevételét. Amennyiben nem ért egyet a panasza kezelésével, kollégánk vagy üzletvezető jegyzőkönyvet vesz fel a panaszáról.  A kitöltött jegyzőkönyvet, továbbítja az illetékes supervizornak. Jegyzőkönyvbe tett panaszát kivizsgáljuk, majd a panaszossal a megadott elérhetőségeken felvesszük a kapcsolatot.
  • Interneten, elektronikusan vagy postai úton leadott panaszokat a cég központjában az illetékes supervizor kivizsgálja, majd felveszi a panaszossal a megadott elérhetőségeken a kapcsolatot.

Garancia – jótállási - szavatossági feltételek.

Lásd a vállalási szabályzatban 3. pontban. Tovább a vállalási szabályzatra ...

Ruhadarabok megőrzése.

Lásd a vállalási szabályzatban 5. pontban. Tovább a vállalási szabályzatra ...

Békéltető Testületek országos listája

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
E-mail cím: skik@skik.hu;
 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
TÁJÉKOZTATÓ
– a Panasztörvény¹ szerinti visszaélés-bejelentési rendszerek működéséről –

 I.   A TOP SERVICE HUNGÁRIA SZOLGÁLTATÓ KFT. (1112 BUDAPEST, ÜTKÖZŐ SOR 6, 12003897-2-43) elkötelezett a tevékenységével kapcsolatban felmerülő, vagy személyével összefüggő jogellenes, vagy annak vélt cselekmények és mulasztások, illetve visszaélések megelőzése, illetve megfelelő kezelése iránt. A Panasztörvény követelményeinek megfelelően kialakított belső visszaélés-bejelentési rendszerben a jogszabályban meghatározott jogviszonyban álló személyek (foglalkoztatottak) köre jogosult bejelentést tenni² az alábbi módo(ko)n:

a. E-mailben a(z) compliance@topservice.hu e-mail címen. A bejelentő levél tárgyában fel kell tüntetni, hogy:„Bejelentés
b. Panaszdobozon útján a következő eljárási rend szerint: 1112 Budapest, Ütköző sor 6. Munkaügy

Az online felületet gyors eléréséhez használja az alábbi QR kódot:
https://panaszrendszer.hu/
A bejelentéseket 30 napon (indokolt esetben 3 hónapon belül) kivizsgáljuk, melynek eredményéről tájékoztatjuk a nem anonim bejelentőt. A kivizsgálás során a bejelentőtől további információk kérésére lehet szükség. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az anonim bejelentéseket, valamint azokat a bejelentéseket, amelyeket nem a Panasztörvény szerinti bejelentő tett meg, vagy ugyanazon személy által tett korábbi bejelentés tartalmával megegyező bejelentés kivizsgálását mellőzük. A kivizsgálás alól mellőzhető továbbá a bejelentés, ha a közérdek vagy a nyomós magánérdek sérelme a bejelentésben érintett természetes személy, illetve jogi személy jogainak a bejelentés kivizsgálásából eredő korlátozásával nem állna arányban. A bejelentés mellőzéséről és a mellőzés indokáról, a bejelentés kivizsgálásának az eredményéről, a megtett vagy tervezett intézkedésekről (ide értve az esetlegesen megtett büntető feljelentést) – a szóban közölt, és a bejelentő által elfogadott tájékoztatás esetét kivéve, a bejelentőt írásban tájékoztatjuk. A Panasztörvény bejelentővédelmi rendelkezései kiemelt védelemben részesítik a jóhiszemű bejelentő által tett jogszerű bejelentéseket és jogellenesnek nyilvánít minden olyan, a bejelentő személyére hátrányos intézkedést, amelyre a bejelentés jogszerű megtétele miatt kerül sor és amelyet a foglalkoztatóval meghatározott jogviszonnyal vagy kapcsolattal összefüggésben valósítanak meg. A személyes adatok kezelésére a GDPR és a Panasztörvény rendelkezései az irányadók.

A bejelentések belső visszaélés-bejelentési rendszerben való fogadására és kezelésére vonatkozó eljárási és adatkezelési szabályokat a TOP SERVICE HUNGÁRIA SZOLGÁLTATÓ KFT. Belső visszaélés-bejelentési rendszer működtetéséről szóló szabályzata tartalmazza, amely "https://misterminit.hu//files/Szabalyzat_Belso_visszajelzes.pdf" érhető el. Az eljárási és adatkezelési szabályokról a bejelentő a bejelentés fogadásakor, illetve – az írásban tett bejelentések esetén – a bejelentés beérkezésétől számított 7 napon belül részletes tájékoztatást kap.

 II.    Elkülönített visszaélés-bejelentési rendszerek:

A Panasztörvényben, illetve kormányrendeletben meghatározott állami és kormányzati szervek elkülönített visszaélés-bejelentési rendszert működtetnek a jogellenes, vagy annak vélt cselekmények és mulasztások, illetve visszaélések bejelentésének fogadására, mely rendszerbe bárki anonim, illetve nem anonim bejelentéssel élhet. Az elkülönített visszaélés-bejelentési rendszer működtetésére kötelezett szervekre és eljárásukra a Panasztörvény és saját belső szabályzatuk az irányadó.

¹__A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. tv.
²__Panasztörvény 20.§ (2), 20.§ (3)

Ruhatisztító üzletkek


Allee Ruhatisztító
Budapest, Váli utca 3.

Budagyöngye Ruhatisztító
Budapest, Szilágyi Erzsébet f. 121.

Pólus Ruhatisztító
Budapest, Szentmihályi út 131.

További ruhatisztító üzletek

Székhely (adminisztráció)


TOP SERVICE Hungária Kft.
Email: info@topservice.hu

Céges ajánlatok

Hotelszerviz
BÜFA segédanyagok

Top Service Hungária Kft.©
Adatvédelmi tájékoztató 2018

Kapcsolattartó


Karl Zoltán
Telefon: +36-30-932-2001
Email: karl.zoltan@topservice.hu

Vállalási szabályzat
Vissza a tartalomhoz